تاپ خبر۲۴ : سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری برنامه های تفریحی – ورزشی در ایام نوروز خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد صادق حسنی، سرپرست این سازمان گفت: تلاش داریم با اجرای برنامه های مختلف ورزشی – تفریحی، نوروز ۹۷ را برای پایتخت نشینان و […]

تاپ خبر۲۴ : سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری برنامه های تفریحی – ورزشی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد صادق حسنی، سرپرست این سازمان گفت: تلاش داریم با اجرای برنامه های مختلف ورزشی – تفریحی، نوروز ۹۷ را برای پایتخت نشینان و مسافران نوروزی به ایامی شاد و مفرح تبدیل کنیم.
حسنی با بیان اینکه ادارات ورزش مناطق ۲۲ گانه برای اجرای ویژه برنامه های نوروزی همکاری خوبی با سازمان ورژش دارند، اظهار کرد: امسال همزمان با برپایی جشنواره نوروزگاه ، غرفه های تفریحات ورزشی برای استفاده رایگان شهروندان راه اندازی می شود.
به گفته وی، موزه حیات وحش دارآباد، بوستان ملت،بوستان پلیس، باغ موزه قصر، میدان آزادی، بلوار کشاورز، بوستان دانشجو، خیابان باب همایون و سی تیر، فلکه دوم نیرو هوایی، بوستان پامچال، بازار دوم نازی آباد، بوستان ولایت، دریاچه شهدای خلیج فارس و بهشت زهرا محل برپایی جشنواره تفریحی – ورزشی است که شهروندان می توانند بدون صرف هزینه و کاملا رایگان در این اماکن به تفریح و ورزش بپردازند.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران زمان برگزاری برنامه یادشده را چهارم تا یازدهم فروردین ماه بعد از اذان مغرب اعلام کرد.
حسنی در بخش دیگر به ارایه خدمات ورزشی در ۱۴ مجموعه ورزشی آبی تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: مجموعه های ورزشی آرش میراسماعیلی در منطقه ۴، خادم و شهید کاظمی در منطقه ۵، جهان آرا در منطقه ۶، جهانی پور در منطقه ۹، جیحون در منطقه ۱۰، متوسلیان در منطقه ۱۲، ایثارگران و پورزند در منطقه ۱۴، کیانشهر در منطقه ۱۵، خلیج فارس در منطقه ۱۸، ۲۲ بهمن در منطقه ۱۹، آیت الله مدرس در منطقه ۲۰ و معلم در منطقه ۲۱ از روز پنجم تا یازدهم فروردین ماه سال ۹۷ آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند.
مجموعه های ورزشی ویژه آقایان روزانه در سه سانس ۱۵ تا ۱۶:۳۰، ۱۷ تا ۱۸:۳۰ و ۱۹ تا ۲۰:۳۰ آماده پذیرش شهروندان هستند. بانوان نیز هر روز در دو سانس ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و ۱۲ تا ۱۳:۳۰ امکان استفاده از خدمات مجموعه های ورزشی رادارند.