تاپ خبر۲۴: در مراسمی که با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر سنایی معاونت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وکیلی سرپرست مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی و اعضای شورای فرماندهی و فرماندهان حوزه و پایگاه های تابعه برگزار شد حکم آقای کریم آقاجانی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه […]

تاپ خبر۲۴: در مراسمی که با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر سنایی معاونت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وکیلی سرپرست مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی و اعضای شورای فرماندهی و فرماندهان حوزه و پایگاه های تابعه برگزار شد حکم آقای کریم آقاجانی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه به وی تنفیذ شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک سپه: آقاجانی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه در این مراسم با بیان اینکه بسیج نماد شهامت و جسارت است گفت: بسیجی بودن لحظه های ناب زندگی است و بسیجی بودن هنر هر شخصی نیست.
وی با اشاره به اینکه بسیج واژه گمنامی نیست و واژه بسیج سرگذشت ویژه ای دارد اظهار داشت: بسیج گرچه واژه جوانی است اما در زمان کوتاهی معنای بلند و مقدسی را به دنبال خویش در قاموس بشریت جای داده است که شامل تواضع، فروتنی، گمنامی و از خودگذشتگی است.
فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه خاطر نشان کرد: گمنامی واژه بسیج را از آفت تحریف در امان داشته است.
آقاجانی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) هرگز خود را رهبری عارف، متقی و زاهد معرفی نکرد بلکه تنها آرزو داشت که یک بسیجی باشد اظهار داشت: فرمانبری از ولی امر مسلمین جهان در کسوت فرماندهی بسی سخت تر و البته شیرین تر است ولی آنچه مهم است فرمانبری است نه فرماندهی.
وی در خصوص ویژگی های بسیجی بودن گفت: بسیجی یعنی ایجاد انگیزه برای همدلی و همزبانی، یکرنگی و یکدلی و همچنین گذشت و همکاری.
فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک تاکید کرد: ما شیفته خدمتیم و تشنه تلاشهای خالصانه.
آقاجانی با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه آقای جهانگردیان فرمانده قبلی بسیج بانک سپه گفت: آقای جهانگردیان فردی متواضع و الگو در همه زمینه ها است، از زحمات شبانه روزی وی قدردانی می کنم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری و همراهی اعضای شورا حلقه صالحین و جذب حداکثری را در برنامه های بسیج خواهیم داشت.

تقدیر جهانگردیان از همکاران بسیجی بانک سپه
در این مراسم آقای جهانگردیان فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همکاران و عرض خیرمقدم به آنها گفت: عملکرد ما در بسیج مرهون زحمات همکاران و فرماندهان حوزه های مختلف بسیج است.
وی با آرزوی موفقیت و سربلندی برای آقای آقاجانی در سمت جدیدش اظهار داشت: برای فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه در این جایگاه آرزوی موفقیت و پیروزی دارم و امیدوارم در این سمت جدید سربلند باشند.
جهانگردیان در ادامه سخنانش از همه فرمانده هان حوزه و پایگاه های تابعه و همچنین همکاران بسیجی تقدیر و تشکر کرد.
براساس این گزارش در پایان مراسم آقای جهانگردیان به عنوان مشاور مرکز فرماندهی بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی منصوب و حکم وی توسط آقای وکیلی سرپرست مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی به وی اهدا شد.