تاپ خبر۲۴:نشست سراسری مدیران بانک سینا با موضوع “تبیین سیاست های آتی بانک” برگزار شد. مدیرعامل بانک سینا در این نشست ضمن تشریح فضای رقابت موجود در نظام بانکی بر تلاش ها جهت دستیابی به اهداف تعیین شده و ارتقاء جایگاه بانک تاکید کرد و گفت: با برنامه هایی که در این بانک در حال […]

تاپ خبر۲۴:نشست سراسری مدیران بانک سینا با موضوع “تبیین سیاست های آتی بانک” برگزار شد.
مدیرعامل بانک سینا در این نشست ضمن تشریح فضای رقابت موجود در نظام بانکی بر تلاش ها جهت دستیابی به اهداف تعیین شده و ارتقاء جایگاه بانک تاکید کرد و گفت: با برنامه هایی که در این بانک در حال اجرا است امید می رود جهش مناسبی را در ماه های آتی در عملکردها شاهد باشیم.
به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سینا، مهندس پیشرو، لازمه موفقیت بانک را انسجام و هماهنگی بیش از پیش بین واحدها و همچنین کارکنان دانست و افزود: در حوزه حمایت از طرح های اشتغالزا به ویژه در مناطق محروم کشور اقدامات و فعالیت های مناسبی آغاز شده که امیدواریم با استفاده از ظرفیت سایر نهادها همچون صندوق ضمانت صنایع کوچک و نهادهای فعال در این بخش بتوانیم گام های موثری را در راستای انجام این کار خداپسندانه برداریم.
وی با تشریح فضای پس از تحریم در کشور هم گفت: با رفع تحریم ها که انتظار می رود رونق مناسبی در کسب و کارها ایجاد شود برنامه هایی برای رونق حوزه بین الملل بانک تدوین شده که به زودی اجرا خواهد شد و امیدواریم با این برنامه ها به جایگاهی که در خور نام و جایگاه بانک سینا است، دست پیدا کنیم.
در ادامه این نشست که قائم مقام، معاونین، مدیران، مشاوران، مدیران مناطق و روسای ادارات حضور داشتند، عملکرد مناطق در شاخص های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و اهداف و سیاست های آتی تشریح شد.