تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با اشاره به آغاز عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی ورزشی شهر گفت: از زمان کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی شهر در منطقه سرپل ذهاب، مراحل احداث این مجموعه با جدیت در حال انجام است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با اشاره به آغاز عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی ورزشی شهر گفت: از زمان کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی شهر در منطقه سرپل ذهاب، مراحل احداث این مجموعه با جدیت در حال انجام است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اهمیت احداث این مجموعه برای مردم منطقه سرپل ذهاب گفت: در آستانه سال نو و به منظور همدلی با مردم زلزله زده سر پل ذهاب، احداث این مجموعه در دست انجام قرار گرفت و از زمان کلنگ زنی، احداث این مجموعه آغاز شده و با جدیت در حال انجام است.
وی افزود: به منظور همدردی با مردم این منطقه، بانک شهر همانند سایر بانک‌ها و بنا بر وظیفه ای که از سوی بانک مرکزی بر عهده آن گذاشته شد، هزینه انتشار سررسید و تقویم‌های خود در پایان سال را نیز به این منظور اختصاص داد.
پورزرندی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مردم آسیب دیده در مناطق زلزله زده گفت: مسئولیت اجتماعی هریک از ما این است که در روزهای پایانی سال و در آستانه فرارسیدن سال نو، از مردم این بخش از کشورمان حمایت بیشتری داشته و در این روزهای سخت با آنان همدردی کنیم و ان شااله تا پایان شهریور ۹۷ این پروژه به اتمام برسد.