تاپ خبر۲۴:بانک مهر اقتصاد با هدف افزایش توان مالی بانک در راستای تداوم مشارکت در امور خیریه و فعالیت های عام المنفعه جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز را برگزار می کند. به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد،این بانک به منظور حفظ منابع قرض الحسنه و افزایش توان مالی بانک در […]

تاپ خبر۲۴:بانک مهر اقتصاد با هدف افزایش توان مالی بانک در راستای تداوم مشارکت در امور خیریه و فعالیت های عام المنفعه جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز را برگزار می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد،این بانک به منظور حفظ منابع قرض الحسنه و افزایش توان مالی بانک در راستای تداوم مشارکت در امور خیریه و فعالیت های عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال جشنواره حساب های قرض الحسنه را برگزار می کند.
این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه از تاریخ ۱۳/۱۰/۹۲ همزمان با ابتدای ماه ربیع الاول آغاز می شود و تا تاریخ ۳۱/۲/۹۳ ادامه می یابد، حداقل موجودی برای شرکت در قرعه کشی مبلغ ۳۰۰ هزار ریال و زمان قرعه کشی مورخ ۶/۳/۹۳ مصادف با مبعث رسول اکرم(ص) می باشد.
بر اساس این گزارش، تعداد ۱۲۰ دستگاه خودروی پژو پارس و بیش از ۲۰ هزار جوایز دیگر در قالب کمک هزینه خرید مسکن هر یک به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، کمک هزینه خرید لوازم خانگی ساخت داخل هر یک به ارزش ۵۰ میلیون ریال، کمک هزینه حج عمره هر یک به ارزش ۲۰ میلیون ریال، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هریک به ارزش ۱۰ میلیون ریال و دفترچه طلایی به ارزش یک میلیون ریال جوایز این دوره قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد را تشکیل می دهد.