تاپ خبر۲۴: شرکت آسیاتک، پیشرو بازار ارائه خدمات ارتباطی پرسرعت در کشور به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فروش ویژه سرویس” ۳۷ امین فجر” و سرویس” زمستان تا بهار” خود را آغاز کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، آسیاتک بهترین ارایه دهنده […]

تاپ خبر۲۴: شرکت آسیاتک، پیشرو بازار ارائه خدمات ارتباطی پرسرعت در کشور به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فروش ویژه سرویس” ۳۷ امین فجر” و سرویس” زمستان تا بهار” خود را آغاز کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، آسیاتک بهترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت به مناسبت ۳۷ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۸ دی ماه سال ۹۳ تا نیمه فروردین سال ۹۴ به متقاضیانی که برای اولین بار از آسیاتک سرویس خریداری کنند، به مدت ۳ ماه هفت گیگ اینترنت پرسرعت تا سرعت ۴ مگ تنها با قیمت ۳۷ هزار تومان ارایه می کند.

بنابراین گزارش کاربرانی که برای خرید سرویس ADSL2+ آسیاتک با سامانه ۱۵۴۴ تماس گرفته و  PINخود را فعال نمایند می توانند از تخفیف بیشتری برخوردار شوند.

همچنین کاربران و مشترکان قدیمی آسیاتک، بهترین ارائه‌ دهنده‌ اینترنت پرسرعت، در صورت تمدید سرویس خود از تاریخ ۸ دی ماه تا ۱۵ فروردین سال آینده با شرکت در طرح ویژه زمستان تا بهار می توانند به مدت ۳ ماه، ۳ گیگ ترافیک تا سرعت ۴ مگ را با قیمت ۲۲ هزار تومان دریافت نمایند.

لازم به ذکر است کاربرانی که از این تاریخ به خانواده بزرگ آسیاتک، برترین شرکت ارائه‌ دهنده ADSL2+ کشور می پیوندند و سرویس های یکساله و بالاتر خریداری کنند در قرعه کشی هر ماه یک دستگاه خودرو تیبا۲ (که برای تمام کاربرانی که از الکامپ به بعد سرویس های یکساله و بالاتر خریده اند) شرکت داده خواهند شد.