تاپ خبر۲۴: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از نورپردازی آبنماهای سطح منطقه با هدف تلطیف فضای شهری و زیباسازی بیشتر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: طرح نورپردازی آبنماها و مرمت و نماسازی آنها به منظور افزایش زیبایی بصری بوستانها […]

تاپ خبر۲۴: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از نورپردازی آبنماهای سطح منطقه با هدف تلطیف فضای شهری و زیباسازی بیشتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: طرح نورپردازی آبنماها و مرمت و نماسازی آنها به منظور افزایش زیبایی بصری بوستانها و افزایش رضایتمندی شهروندان تا پایان اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.
وی در ادامه از نورپردازی پل های غیر همسطح منطقه خبر داد و گفت: نور به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر منظر شهری محسوب می شود که نقش تعیین کننده ای در تأمین امنیت شهر و سیما و منظر شهری ایفا می کند.
معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه پروژه نورپردازی با هدف ارتقاء زیبایی منظر شهر و بهبود وضعیت نمای پل‌ها به ویژه هنگام شب انجام شد، خاطرنشان کرد: در این پروژه پایه های پل های اتوبان صیاد شیرازی، امام علی (ع)، پل های حقانی، نیلوفر، روشندلان و مسیل باختر با استفاده از پروژکتور و نئوفلکس نورپردازی شد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه به منظور افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری، افزایش دید رانندگان در هنگام شب و ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان اجرا شد، تصریح کرد: ارتقای کیفیت بصری در شهر، ایجاد جلوه های ویژه با نور، تفاوت چشم انداز شهر در روز و شب، زنده نگه داشتن فضاهای شهری، افزایش ضریب حس اطمینان و کاهش جرایم از جمله اهداف مهم هنر نورپردازی بوده که در این طرح مدنظر قرار گرفته است.